Lista

Första bästa kompis: Lin!
Första kyss: Vet inte hehe.
Första kärlek: I 6-års, två stycken:) Theodor var kanske först:)
Första husdjur: Snufsan, min kära hamster.
Första semester: I Sverige på Gotland när jag var 9 månader och utomlands Sardinien när jag var fyra år.
Första jobb: På operations dagsverk när jag och Agnes städade hemma hos mamma!
Första köpta skiva: Ingen aning, det var väl Hits for Kids, eller nått.
Första riktiga kärlek: Det var nog Theodor i 6-års.
Första piercing: När jag tog hål i öronen.
Första konsert: Kommer inte ihåg..hmm, det var kanske diggiloo eller ngt?

Senaste:
Senaste alkoholdrycken: Dricker inte;)
Senaste bilfärd: Det var nog när pappa skjussade hem mig i söndags.
Senaste sedda filmen: Shrek=)
Senaste ringda telefonsamtal gick till: Mami, tror jag.
Senaste spelade cd: En dålig jazzig julskiva.
Senast jag grät: Vet inte, igår tror jag av ren trötthet *gäsp*
Senaste måltiden: Tortelini med tomat sås:)

Har jag nånsin:

Dejtat någon av mina bästa kompisar: Neej.
Blivit arresterad: Nope!
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej, faktiskt inte hehe.
Varit på tv: Ja, på dagis :D
Fått mitt hjärta krossat: Sårad har väl alla blivit.
Sagt att jag älskar någon utan att mena det: Nej, det har jag inte.
Haft ett one night stand: Nej gud nej. Inte riktig min grej, är liksom 14:)
Busringt till nån: Det har väl alla;)

Sju saker jag har på mig justnu:

1. Jeans
2. Rött linne
3. Svart "jacka".

4. Underkläder, of course!
5. Mössa.
6. Mysiga Socker.
7. Halsband.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback