Lika långa födelsedagar?

Sitter här och äter Ben & Jerry's som jag har ätit väldigt mycket de senaste månaderna, men jag har o andra sidan varit väldigt mycket sjuk. Igår hade Josefin och Amelie överraskningsfest för Cornelia som fyllde 14år. De var trevligt, men jag sa inte så mycket för jag var ganska låg. Men inte lägre än glocanet, haha, skämta. Stannade längre än vad jag hade trott, hade egentligen tänkt gå hem vid 10 tiden men det blev till tio i tolv, ungefär. När jag kom hem var jag jättetrött men det var kul att gå iallafall. Idag när jag vaknade klibbade ögonen ihop(euw), kunde inte andas genom nästan och kände mig helkonstig i huvudet. Det sista har jag känt resten av dagen också, än så länge. Tur att man har världens bästa mamma som köper glass och fixar kalla handdukar att ha på pannan. Egentligen borde man ha födelsedag ett helt dygn tycker jag. Varför just till 00.00? Jag menar, då får ju de som fyller år på kvällen kortare födelsedag? Eller? Aja, jag föddes i alla fall 05.35 eller nått så jag har en låång födelsedag^^ Fast i och för sig firar man ju sin födelsedag på morgonen också. Nej nu blev det komplicerat, skit i det:P Nu ska jag kolla in Asos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback