JULLOV

Äntligen. ÄNTLIGEN! Jullov! Gud så skönt! Så här ser mitt "schema" ut, alltså vad jag ska göra till skolan början igen:
20/12(Igår) - Lins födelsedag, alltså fira den!
21/12(Idag) - Skolavslutning!
22/12 - Hjälpa mamma att handla all julmat, åka till stan med lin för att hitta de sista julklapparna, göra ett pepparkakshus med lin och "lilla julafton" med Lin!
23/12 - Dan innan julafton! Hittar väl på nått kul, eller kommer nog julstäda eller nått.
24/12 - Julafton, mormor, och morbröder kommer på fika, jullunch och middag och, kalle anka och framför allt presenter!
25/12 - Julafton hos pappa, får mer presenter och sånt, mys!
26/12 - Åker tillbax till mamma och packar och så.
27/12 - Åker till New York! Ojojoj, det är snart!
28/12 - Är i New York, Johans och Mickes födelsedag.
Vet inte vilken dag jag åker till Florida, men kanske 30 eller 31? Vi åker dit iaf och är där ungefär en vecka, sen åker vi tillbaka till New York och är där 1 dag och sen tillbaka till Sverige! Brun och fin:D
Kommer hem dagen vi börjar skolan så man kan säga att jag har en dag mer lov^^,

Haha, det kommer nog bli underbart :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback