Jag gillar listor

Ännu en lista, tagen av Honeydew.

Höger- eller vänsterhänt? Jag är högerhänt.
Humör just nu:? Bra!
Favoritgodis? Blandat.
Är det nåt du absolut inte äter? Lever och sånt stuff. Lax!!
Kläder just nu?Gråa jeansen, gröna gärdetsskoletröjan.
Musik just nu? Ingen.
Vad sa du senast? "Hej Gunnar"
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då? hmm..
Sommarplaner? Lite allt möjligt.
Fisk eller badkruka? Delfin.
Saft eller alkohol? Saft^^
Hur många kuddar sover du med? 1, 2 eller 3.
Favoritväder? Varmt, kallt, både och:P
Om du var fast på en öde ö, tre saker att ta med? En båt, en kompis eller familjmedlem, mat^^
Spelar du nåt instrument? Kan lite gitarr & piano:)
Morgon- eller nattmänniska? Nattmänniska.
Sparare eller slösare? Sparare.
Vem är viktigast för dig? Det finns fler än en som är viktiga, min familj och Lin framför allt.
Tror på liv på andra planeter? Nja, vem vet.
Har du några homosexuella vänner? Inte vad jag vet:P
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Jaa.
Hur många barn vill du ha när du blir stor? 2-4 kanske.
Bio eller promenad? Båda är mysiga, om man är med rätt personer.
Är du kittlig? Nej!
Snarkar du? Nej, men hatar när andra gör det..
Stjärntecken? Jungfru.
Äckligaste insekten? Alla....
Det här är jag bra på? Mycket^^
Bästa bok: Det finns många.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Oj haha, kunna trolla fram pengar kanske? Eller önska sig vad man vill.
Vad vill du jobba som? Vet inte, något jag tycker är kul.
Chips, morötter eller godis? Alla tre, olika tillfällen.
Pizza eller hamburgare? Hmm..båda, fast äter nog hamburgare oftare.
Skriver du dagbok? Blogg!
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Vill ha hål i öronen.
Stökigt eller välstädat? Vill väl ha välstädat, men är själv inte så bra på att städa..
Gungar du på stolen? Ibland, hihii.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja, kanske.
Vilken hand håller du gaffeln i? Bådaa.
Hur många syskon har du?Två storebrorsor + en halvis.
Är du rädd för blod? Inte på mig själv kanske, men jo eller nej eller jo, äckligt är det.
Saltar du på maten? Om det behövs.
Gillar du att sjunga? Jaa.
Anser du att du är stark? Det beror på vilket sätt man meenaar.
Brukar du sola? Ja.
Vad gör du om du får hicka? Klagar på att jag hickar.
Använder du knark? Verkligen inte.
Kaffe, te eller inget? Teeeee!  Kaffe = euw.
Vad längtar du mest efter just nu? Julen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback