Jag <3 Mitt täcke

Hej. Idag har jag också varit hemma. Fick antagligen i mig något konstig igår så min mage har varit konstig:S Hade jätteont när jag pluggade NO och var på toan många gånger & imorse var det inte så bra heller så jag stannade hemma. Men imorgon kommer jag tillbax till skolan! Imorgon antar jag att det är sista avsnittet av Grey's Anatomy. Tråkigt tycker jag, älskar serien. Och på söndag är det Julafton. Herregud. Lyssnar på en mysig låt samtidigt som jag kollar ut genom köksfönstret. Solen ligger på de igentligen ganska fula byggnaderna, men det blir rätt fint med solen. Fast tycker dock att det skulle kunna vara lite snö. I alla fall lite. Vill ha lite mer julkänsla. Senast på torsdag borde det bli snö, skulle vara perfekt att det började snöa när man kom ut från kyrkan på skolavslutningen. Jullov, liksom. Det blir riktigt skönt,  behöver vara ledig ett tag. Och det är typ bestämt att vi ska bada med delfiner i Florida. Det blir säkert jättekul, men är det inte lite läskigt? Nä, kanske inte. Ska bli kul i alla fall. Pappa visade hotellet i New York och Florida. I NY kommer vi vara 14 pers, minst, det blir säkert hur kul som helst. Och Johan och Micke kommer bli firade där, funny bunny. Och att jag, Lisa och Sofia ska dela rum ska också bli kul, bara jag inte får dela säng med en sparkand Sofia:P

lovedelfins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback