Bumbi-björnarna!

Efter som jag hade feber igår så var det helt klart att jag inte skulle gå till skolan idag så när mamma gick och la sig la jag mig i min säng, kollade klart på "Fullt hus" och sedan satte jag på en film. Jag blundade och tog en film och det blev "Will Hunting". Har sett den förut men den var rätt bra. Sen satte jag på "Dagboken". <3 Den är verkligen jättebra, en riktig kärleksfilm. Idag har jag mest legat i sängen och kollat på film, har känt mig så trött i huvudet. Men jag har faktiskt pyntat mitt lilla mini-träd, Elliwoodii, det blev jättefint, kulor och glitter och sånt:) Lite mer julkänsla nu i alla fall. Och det är inte långt kvar till skolavslutningen nu, nästa torsdag gäller det! Då är det 3 dagar kvar till Julafton. Gud vad kul! Fast har nästan lite presentångest, har inte köpt en enda present. Kan tyvärr inte skriva upp vad jag köper till nån här, de finns risk att de ser det! Haha nu kom det upp världens gladaste låt på pa, haha och mamma började dansa. Haha! Man blir sådär överglad. Fast det är ju lite kul. Och nu kom Bumbi-björnarna! Eller snarare låten:P "Hipp hurra här kommer Bumbi-björnarna!". Åh jag älskade dem när jag var liten. Blev sugen på att ta upp en film från källaren, med bumbibjörnarna, haha. "Snälla och rara helt underbara"  Hihi, jag blir lite rolig när jag är sjuk^^ Men nu ska jag ta en kopp te. Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback