Borttappad hårborste

Idag har jag lockat håret lite. Fick värsta rycket och lockade håret helt enkelt. Idag ska jag ut med Lin på stan, vi får väl se om vi hittar något där. Snart fyller Lin år! Den 20 dec, nästa onsdag faktiskt! Och dan efter det är det skolavslutning! Gud vad skänt det ska bli, är väääldigt skoltrött just nu. Och för nån dag sen fick jag ett linne av mamma, tack så jättemycket! Rött var det och jag ville ha ett rött linne eller tröja så det var perfekt. Vi har nog lite tankeöverförning. Sen så vet jag inte var min hårborste är"/ Så jag fick kamma mitt hår. Ajaj, det gjorde ont. Och igår funkade varken bloggen eller asos, det var jobbigt! Hatar när det blir så! Nu ska jag göra "dagens lista", det var länge sen!

Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback