Glassen slut

Jaha, så nu var glassen slut. Nu får jag inte äta Ben&Jerry´s på minst en månad(möjligen på min födelsedag) Så vill ni veta vad jag har gjort idag...hmm.
•Jag  har sprungit(iallafalllite:P)
•Duschat i kalltvatten(det var jätteskönt, eft3ersom jag var så varm!)
•Spelat FIFA med Lin
•Suttit i solen och sjungit med lin från min iPod.


+ massa andra saker!


Imorgon ska jag och min mamma ner på stan:D Hoppas kunna köpa något fint:) Några affärer jag ska gå till:

H&M - Hoppas höstmodet har kommit in!
Weekday
Angela C - Vill ha ett par guldiga ballerinaskor därifrån


+ kanske fler saker:)


Det är 1 månad och 7 dagar kvar till min födelsedag! :D:D:D:D

Nu får Lin ringa snart...... Kanske skriver mer ikväll eller imorgon iallafall(tror jag)

Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback